reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Evka Cucurachi

Evka Cucurachi

Bloger 
  • Počet článkov:  52
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Milujem kráčať cestami môjho života. Pretože aj keď nie sú ľahké, sú obohacujúce. Aktuálne ma tie moje zaviali do slnečného Talianska, kde na podiv sú všetci úplní Taliani... Zoznam autorových rubrík:  Ľudia naokoloVlkKrajina môjho srdcaŽivot mi priniesolÚsmevnéSilne súkromnéNa cestáchNezaradené

reklama

Vlk

Čo cenné ma naučila moja vlčia choroba

Evka Cucurachi

Čo cenné ma naučila moja vlčia choroba

Alebo ako to vidí jeden nevyliečiteľný pacient a optimista.

  • 11. jún 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 258x
  • 4
Prist o vlasy mi zmenilo zivot

Evka Cucurachi

Prist o vlasy mi zmenilo zivot

Upratujem v skrini. Vzadu, za uhladne poskladamimi svetrami mam par igelitovych sackov. Postupne nimi prechadzam. V jednom su teple vlnene saly. Divam sa na hruby sal ktory som si kupila v Osle. V dalsom su rozne rukavice. Beriem do ruk farebny par z Benettonu ktory mi svojhocasu kupil moj muz lebo ich zive farby pripominali moju vecnu energiu. Dalsi skryva flitrovy prehoz cez plece k spolocenskym satam. Naposledy som ho mala na gala vecery pocas dovolenky na vyletnej lody. Citila som sa ako princezna, obklopena vsetkym tym luxusom.…divam sa na dalsi sacok… je v nom moja parochna. Beriem ju do trasucich sa ruk a sadam si na kraj postele.

  • 26. feb 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 12 534x
  • 24
Chronicka bolest

Evka Cucurachi

Chronicka bolest

Pamatam si ako som pred rokmi pocula o ludoch ktori mesiace ci roky ziju kazdy den s bolestami a v bolestiach. Pre mna bolest uz po par hodinach bola niecim neznesitelnym. Ako moze niekto zit co i len tyzden v sustavnych bolestiach? To musi byt na zblaznenie. Nevedela som si nieco podobne predstavit. Nuz a tu som...ako tak ratam, moj posledny den bez bolesti sa udial v novembri 2011...to bude asi tak rok a pol dozadu. Kazdy jeden den od vtedy je o variacii bolesti a jej znasani.

  • 15. apr 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 666x
  • 38
reklama
SkryťZatvoriť reklamu